Saturday 19 January 2013

Menang Cabutan Bertuah Menggapai Gadget Impian

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera,

Alhamdulillah, syukur kepada Allah dengan limpah kurnia yang diberikan oleh-NYA selama ini. Saya menang tempat pertama dalam Cabutan Bertuah Menggapai Gadget Impian yang dianjurkan oleh cikgunaman.com. Rezeki tahun 2013 cukup murah. Sebelum ni dah menang hadiah saguhati daripada jobdirumah.com dan Contest Bersama Ciktom dan Exabytes

Sebenarnya saya join cabutan bertuah ni pun dah last minit. Kalau diikutkan cabaran tu tamat 24 Disember 2012. Tapi dilanjutkan sehingga ke 31 Disember 2012. Saya sertai sekadar untuk support cikgu untuk menang hadiah iPhone 5. Tak sangka pula terpilih lagi sekali sebagai pemenang oleh random.org. 


Penyertaan Cabutan Bertuah Menggapai Gadget Impian


Menang Cabutan Bertuah Menggapai Gadget Impian


Sekarang tengah mencuba untuk bertanding dalam costest SEO pulak. Mana tau boleh menang pulak. hehehe.(Berangan je lebih). Bukan senang nak menang kontest SEO kalau ilmu pun belum cukup. Saya ada blogwalking ke blog-blog yang bertanding. Rata-rata dah ada pengalaman bertanding dalam cabaran SEO sebelum ini. Jadi kalau setakat blog template tu rasanya semuanya dah mesra SEO. Apatah lagi kalau image alt, image title, backlinks, On page SEO, Off Page SEO dan lain-lain tu. Semuanya ada strategi masing-masing untuk menang kontest ini. Saya nak kongsi rahsia mereka ni..

Saya dapati yang bertanding dalam contest Cabaran SEO Blog 3 Dalam 1 Happy New Year 2013 kebanyakannya ramai follower dan kawan. Jadi, kalau anda nak menang kenalah minta tolong dengan follower dan kawan-kawan rapat anda semua. Jadi, saya pun nak minta tolong dengan follower saya untuk support saya dalam "Cabaran SEO Blog 3 Dalam 1 Happy New Year 2013" ya.



4 comments:

  1. Tahniah bro sbb menang cabutan bertuah....seo...errr kne kerja keras sikit la kot bro..

    ReplyDelete
  2. terima kasih bro Yastro. Saya sedar diri kemampuan saya.. tapi saya akan cuba.. at least first page pun ok dah...hehehe

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. terimakah gan infonya semoga bermanfaat

    ReplyDelete

Takkan baca je..Komen la sikit..:)

Note: only a member of this blog may post a comment.

Contact Form

Name

Email *

Message *