Thursday 3 January 2013

Menang Hadiah Contest Bersama Ciktom dan Exabytes

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera,

Alhamdulillah saya dah terima hadiah untuk cabutan bertuah daripada ciktom. Memang saya sungguh tak sangka terpilih sebagai pemenang. Sebelum ni jarang nak sertai apa-apa contest, give away dan cabutan bertuah. Tapi, akhir tahun 2012 tu banyak pulak yang buat contest. Saya pun cuba sajala. Mana tahu ada rezeki pulak. Allah Maha Pemberi Rezeki.


Selain daripada Contest Bersama Ciktom dan Exabytes ni, saya ada juga sertai Cabutan Bertuah Menggapai Gadget Impian  ajuran cikgunaman.com, RM100 Give Away Dari Eyriqazz.com, 3 Blog Pilihan Terbaik , Give Away Dot My, 1st Giveaway: Contest i Phone5 Gadget Impian Mummy Akmar.

Yang lain-lain tu rasanya tak de peluang nak memang kot. Sebab semua yang join hebat-hebat belaka. Saya ni masih belajar lagi. Harapan semoga Pencapaian di Tahun 2013 ni lebih baik dari tahun 2012.


5 comments:

  1. Haniz Blog pun ada buat contest menarik juga, http://haniz.com/blog/ hadiah telekung sembahyang bernilai RM90. Nak cuba join tak?

    ReplyDelete
  2. Thanks Haniz. InsyaAllah kalau ada kelapangan saya akan join

    ReplyDelete
  3. sama-sama ciktom. Kalau ada lagi jgn lupa inform yer.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Takkan baca je..Komen la sikit..:)

Note: only a member of this blog may post a comment.

Contact Form

Name

Email *

Message *