Thursday 26 April 2012

Bayaran dari hyperfanpage.com


Salam,


Alhamdulillah saya dah terima cek daripada saudara Affendi Hussein daripada Hyperfanpage.com. Akhirnya berhasil juga usaha kerja part time yang saya buat selama ini. Dapatlah dalam RM85. Saya sertai affiliate hyperfanpage ini pada bulan Januari 2012.



 
 
Ini adalah kali pertama saya berjaya buat duit dengan affiliate. Selama ini hanya setakat sertai saja. Tapi tak pernah pun dapat duit.Kiranya ini merupakan permulaan yang baik untuk tahun 2012 ini. Saya juga dah berjaya buat duit daripada program jobdirumah.com. Kalau anda selalu mengikut blog ini, tentunya anda dah baca post komisen ke-3 dari jobdirumah.com


No comments:

Post a Comment

Takkan baca je..Komen la sikit..:)

Note: only a member of this blog may post a comment.

Contact Form

Name

Email *

Message *