Tuesday 10 July 2012

Komisen Ke-12 dan Ke-13 dari JDR (JobDiRumah)

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera,

Alhamdulillah saya dah terima komisen ke-13 dari Jobdirumah hari ini. Tapi kali ni banyak sikit daripada selalu saya dapat. Selalunya saya dapat dalam RM20 jer. Hari ni dapat la dalam RM60. Sebenarnya, saya dah dimaklumkan oleh pihak Jobdirumah (JDR) pada hari sabtu lagi. Seronok sangat rasanya sebab kebetulan hari tu syarikat tempat saya bekerja anjurkan Hari Keluarga. Tengah sibuk melayan anak, tetiba dapat email. Tahniah! Anda dapat Komisen. Tersenyum sorang-sorang. Sampaikan anak saya bertanya, Kenapa Abah senyum dengan telefon? Saya pun menjawab sebab abah dapat duit. Selepas selesai majlis tersebut pada tepat jam 5 petang, kami pun balik la ke rumah. Dekat-dekat Jam 6 petang bila saya dah sampai rumah, dapat lagi satu email yang sama. Happy je hari sabtu yang lepas. Dapat 2 komisen dalam satu hari. 
komisen jobdirumah

Manakala screenshot dibawah ini adalah komisen saya yang ke-12. Tak sempat buat entrynya.
jobdirumah komisen

Jika ada sesiapa yang berminat untuk sertai jobdirumah (JDR) bolehlah merujuk Disini.Saya doakan semoga sesiapa yang sertai jobdirumah akan berjaya mendapat kerja sambilan di rumah  dan duit tambahan sepertimana yang diidamkan. Jika anda ada kesukaran dalam mempromosikan link anda, bolehlah rujuk post saya 7 cara promosi affiliate tanpa modal 

Wassalam

No comments:

Post a Comment

Takkan baca je..Komen la sikit..:)

Note: only a member of this blog may post a comment.

Contact Form

Name

Email *

Message *