Saturday 14 September 2013

Saya Menang Contest SEO Melayu Boleh

Alhamdulilllah..rupanya blog saya pun Menang Contest SEO Melayu Boleh yang dianjurkan oleh blog beritakaki.blogspot.com. Saya baru je dapat tahu ni. Sebab 2 3 hari lepas tutup contest hari tu, saya ada baca di blog beritakaki, tapi belum umum pemenang. Jadi, saya pun terlupa nak check lagi..lepas tu sebab sibuk buat benda lain. Walaubagaimanapun, saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kerana memilih blog Rahsia Duit Free di kedudukan no 9. Saya memang tak sangka blog saya berada di kedudukan ke 9. Saya ingatkan blog saya dah tenggelam kemana hala... 


menang contest SEO Melayu Boleh

Saya join contest SEO ni sebab nak tengok kemampuan blog saya ni dengan teknik SEO yang saya sedang belajar. Nampaknya kena tambah ilmu SEO lagi ni. Masih tak cukup power untuk dapat top 1. 


Tahniah kepada semua pemenang. Anda semua memang hebat. Terima kasih juga kepada penganjur dan penaja yang sudi berganding bahu menjayakan contest ini. Diharapkan ada lagi contest sebegini di masa hadapan..Jangan lupa jemput yer



No comments:

Post a Comment

Takkan baca je..Komen la sikit..:)

Note: only a member of this blog may post a comment.

Contact Form

Name

Email *

Message *