Saturday 2 June 2012

Cara Tingkatkan Jualan Online Berganda-Ganda



Buat makluman semua, baru-baru ini saya telah mendapatkan satu produk heb1at. Apa yang boleh saya katakan adalah ia merupakan satu produk yang mendedahkan teknik-teknik pemasaran FB Ads yang diperlukan oleh ramai usahawan internet di Malaysia! (HIGH DEMAND).


Yang saya paling suka adalah support di FB group. Bagi saya ini adalah 'Priceless'.Sangat-sangat benilai. Sebabnya saya boleh tanya apa-apa soalan yang saya tak paham. En Jamal atau En Ali sendiri yang akan menjawab soalan anda tu. Ada 3 modul. Modul pertama lebih kepada pengenalan FB Ads. Modul 2 in pula ditunjukkan cara bagaimana nak tingkatkan jualan produk anda. Ada 15 cara kesemuanya yang dikongsikan. Ada satu teknik 'Killer'  yang baru saya tahu. Ia dilengkapi dengan case study. Manakala Modul 3 cara nak guna timeline untuk menjual di FB

Kini, 800 orang telah mendapatkannya! Produk yang MESTI dimiliki buat mereka yang ada terlibat dalam perniagaan internet. Dapatkan Segera Disini sebelum jualan di tutup pada 3 Jun 2012


No comments:

Post a Comment

Takkan baca je..Komen la sikit..:)

Note: only a member of this blog may post a comment.

Contact Form

Name

Email *

Message *