Sunday 1 July 2012

Cabutan Bertuah Ulike.com.my IPAD2 dan GALAXY NOTE

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera,

 
IPAD 2


Galaxy Note
Hari ni saya nak share satu program bisnes online best punya iaitu ulike.com.my
ULIKE.COM.MY NI APA?
  • Laman web untuk pengguna.
  • Laman web ini akan berkongsi maklumat, info terkini dan perkongsian ilmu mengenai pengguna dan barangan pengguna di Malaysia. Sekadar berkongsi apa yang terbaik dipasaran bersama ahli-ahli yang mendaftar mengenai barang-barang pengguna. 
  • Apakah trend terkini. Produk kegilaan remaja contohnya. Mengetengahkan apakah produk-produk yang baik, produk yang berkualiti,yang tahan lama, produk-produk yang terlalu mahal, terlalu murah.
  • Ulike.com.my akan berkongsi tips membeli belah, pengurusan kewangan, bajet dan pelbagai bagi perkongsian dari kacamata pengguna kepada pengguna. Ahli Ulike boleh bertukar-tukar pendapat dan juga menyuarakan idea dan keluhan sebagai pengguna.
APA YANG ANDA AKAN DAPAT
  • Ulike adalah percuma dan lebih hebat lagi memberi hadiah dan diskaun kepada ahli-ahli yang mendaftar dengan cabutan bertuah setiap bulan.
  • Ulike.com.my akan bekerjasama dengan pengeluar-pengeluar barangan pengguna untuk menyampaikan maklumat yang lebih tepat.
  • Mengupas maksud tersirat disebalik iklan-iklan atau promosi yang dilakukan oleh penjual. Memberikan penjelasan tentang produk dan servis yang dicadangkan kepada pengguna sebagai pembeli. Dengan ini pengguna lebih bijak memilih belian yang mana lebih baik dan bernilai untuk wang yang mereka keluarkan. Dengan usaha ini, pasaran pengguna (pembeli dan penjual) akan menjadi lebih matang dan secara tidak langsung menjadi pemangkin kepada ekonomi Malaysia.

ULike.com.my dilengkapi dengan program affiliate menawarkan hadiah percuma kepada anda. Hanya menyertai program percuma ULike.com.my, anda berpeluang mendapat hadiah hebat daripada cabutan bertuah yang dibuat oleh syarikat.

Lagi besar anda membina rangkaian, lagi besar kemungkinan untuk anda menerima hadiah hebat daripada syarikat. Kerana apabila downline anda menerima hadiah, penaja juga turut terima hadiah yang sama. Program paling mudah untuk dipromosi kerana hadiah lumayan dan PERCUMA pula. Inilah program paling mudah untuk dipromosi dan paling mudah untuk disertai oleh rakan-rakan anda.
Tugas anda hanya sampaikan kepada seramai mungkin mereka yang disekeliling anda. Mereka pasti join, jika mereka tahu... tiada modal, tiada risiko.

Program bisnes online ini sungguh MUDAH. Cuma EMAIL atau letakkan di wall facebook link laman web anda kepada kawan2. Selainnya, kami buatkan untuk anda.

Anda juga di jemput menyertai kami dalam program hebat ULike.com.my, tuah ayam nampak dikaki, tuah anda siapa tahu?.


NOTA-
Hadiah bulan JUN 1- (2 keping) Dinar Emas, (2 unit)Ipad2 dan (2 unit)Galaxy Note. Hadiah tawaran bulanan adalah 1 unit Canon EOS. 

CABUTAN JUN PADA 2 JULAI 2012. Cabutan bertuah layak untuk semua yang telah mendaftar. Tak kira anda ada downline atau pun tidak. Cuma kebarangkalian anda untuk menang akan lebih tinggi jika anda mempunyai ramai dowline. Sebab jika downline anda menang, automatik anda pun menang juga. Jadi rajin-rajinlah promosikan link anda. Namun begitu anda juga boleh tempah tempat ke final cabutan bertuah dengan membuat pembelian dari tawaran bulanan ulike.com.my. Lihat sebelah kiri panel ini dan klik "Produk Pilihan". Lihat produk pilihan bulan JUN. Good luck..!!

No comments:

Post a Comment

Takkan baca je..Komen la sikit..:)

Note: only a member of this blog may post a comment.

Contact Form

Name

Email *

Message *