Tuesday 10 July 2012

Kena Tipu Di facebook

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera,

Mungkin ini adalah entry paling pendek dari saya untuk hari ini. Sekadar nak menyampaikan satu maklumat penting agar semua rakan-rakan yang saya hormati tidak tertipu oleh individu tertentu yang mengambil kesempatan terhadap produk orang lain. Rakan saya iaitu saudara Umar Taib telah dapat mengesan seorang individu menjalankan aktiviti penipuan di internet dengan meminta orang ramai membayar RM100 untuk download satu ebook yang sepatutnya PERCUMA. 

tipu di facebook

Ini dibuat semata-mata bertujuan untuk mengaburi mata orang ramai untuk mendaftar Infinity Downline dibawahnya.  Sepertimana yang semua dah maklum hukum menyertai Infinity Downline adalah haram. Berikut adalah linknya status-hukum-infinity-downline--login-facebook-dapat-rm100.html

Sila rujuk post saudara saya itu di infinity-downline-tiada-kena-mengena-dengan-saya


sekian

p/s: 
kredit to: zaharuddin.net 


No comments:

Post a Comment

Takkan baca je..Komen la sikit..:)

Note: only a member of this blog may post a comment.

Contact Form

Name

Email *

Message *