Monday 4 February 2013

Komisen ke 2 Dari BisnesImportChina.com

Dah lama tak update pasal bayaran komisen affiliate. Hari ni saya nak kongsikan bayaran komisen yang saya  terima dari bisnesimportchina.com

Ini adalah bayaran komisen kali ke 2. Sebenarnya masa dapat bayaran komisen kali pertama hari tu sengaja saya tak nak share sebab saya risau mood pengunjung blog ni boring dengan cerita bayaran komisen saya. 

Tapi, itulah sebabnya saya wujudkan blog ni. Nak share berkenaan duit yang saya terima hasil kerja sambilan di rumah yang saya lakukan selama ini. 

Bayaran yang saya terima adalah RM50. Boleh tahan juga tu. Lepas gakla duit minyak motor saya bulan ni. 

komisen-2-bisnesimportchina
Setakat ini ramai pembeli berpuas hati dengan ebook tersebut. Kalau tak, pasti pembeli ebook tersebut dah marah-marah dengan saya. Mungkin juga mereka dah berjaya dengan bisnes import dari china hinggakan lupa nak email kepada saya..hehe

No comments:

Post a Comment

Takkan baca je..Komen la sikit..:)

Note: only a member of this blog may post a comment.

Contact Form

Name

Email *

Message *