Tuesday 12 February 2013

Komisen Pertama Dari JomNiaga.com

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera,

Alhamdulillah..setelah sekian lama saya menanti dengan sabar, akhirnya saya dah berjaya mendapat komisen Pertama Dari JomNiaga.com pada 6 Februari 2013. Pihak JomNiaga memaklumkan perkara ini melalui email pada 5 Feb 2013. Sebenarnya, saya dah mendaftar dengan JomNiaga.com ni sejak hujung tahun 2011 lagi. Tapi, mungkin cara promosi tak betul dan tak tepat menyebabkan tiada jualan yang terhasil

Saya dapat komisen sebanyak RM51.10. Kira oklah tu daripada tiada apa-apa. Kepada yang berminat nak buat duit daftar la PERCUMA di laman jomniaga.com. Tapi, saya sarankan anda daftar webinar JomAffiliate terlebih dahulu sebelum bermula. Jangan jadi macam saya, setahun lebih baru nak merasa income pertama. Dalam webinar ini akan diterangkan asas untuk bermula sebagai affiliate di jomniaga.com  

Komisen Pertama Jomniaga.com

7 comments:

  1. Tahniah Bro Halim. Banyak masyuk bulan ini. Sharifdez pun baru berjinak2 dengan jomniaga awal 2013.

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..Terima kasih bro Sharifdez. Semoga berjaya dengan jomniaga

    ReplyDelete
  3. tahniah!ciktom punya cashout pn dlm proses utk income thn lepas..

    ReplyDelete
  4. terima kasih ciktom. saya letak cashout RM50 je. income Ciktom sure masyuk ni sebab dari tahun lepas..hehehe

    ReplyDelete
  5. camne nak join affliate..?

    ReplyDelete
  6. saya masih tak dapt lagilah geram juga eii.. nak tunjuk bukti pun tka blh sn tak dpt lagi hu...

    ReplyDelete
  7. @cahaya, kena banyak bersabar dan kaji semula cara promosi. Gunakan teknik promosi yang anda boleh kuasai..

    terima kasih

    ReplyDelete

Takkan baca je..Komen la sikit..:)

Note: only a member of this blog may post a comment.

Contact Form

Name

Email *

Message *