Wednesday 11 December 2013

Komisen Affiliate Bulan December- Part I

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera,

Terima kasih kepada rakan-rakan semua yang sudi singgah ke blog saya. Hari ni saya nak kongsikan bayaran komisen affiliate terkini yang saya telah berjaya dapat. Terima kasih kepada Tuan Ikhwan Fahmi untuk bayaran komisen produk panduanlamanmini dan juga Puan Yatti untuk produk LubukIncome. 

Komisen Panduan Laman Mini
Komisen Lubukincome

Kedua-dua produk ini saya hanya promosikan di blog blogspot sahaja. Sebab blogspot ni kan PERCUMA aje. Jadi, kepada sesiapa yang nak mulakan bisnes online, saya syorkan mulakan dengan yang percuma terlebih dahulu seperti blogspot ataupun facebook. Bila dah faham selok belok bisnes online, barulah mula gunakan yang berbayar. Pendaftaran affiliate pun percuma aje. Apa yang penting sekali untuk buat bisnes affiliate ni adalah cara promosi. Sekiranya anda dah bersedia nak mulakan bisnes affiliate saya cadangkan anda lihat website ini : FB Affiliate Income

P/s- Anda perlu berusaha secara konsisten untuk buat duit online, InsyaAllah kejayaan pasti milik anda

No comments:

Post a Comment

Takkan baca je..Komen la sikit..:)

Note: only a member of this blog may post a comment.

Contact Form

Name

Email *

Message *