Thursday 6 November 2014

Dapat Jualan Tanpa Perlu Cari Orang

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera

Apa yang saya paling suka bila buat  bisnes online ni adalah ada kalanya  saya tak perlu cari pelanggan. Tapi, pelanggan akan datang cari saya.

He.he.bestnya bila dapat whatsApp atau sms daripada pelangan bertanyakan produk yang kita jual.

Selalunya pelanggan yang begini memang dah sedia nak membeli

Cuma kita perlu beri maklumat bayaran sahaja.

Ini terjadi kat saya semalam. Ada satu customer whatsApp saya berminat nak beli produk X

Pelanggan : Assalam...saya minat nak order produk X. Blh bg harga tak?

Saya : .Salam terima kasih kerana berminat, saya ada stok warna pink, biru, merah

Pelanggan : Saya nak warna pink

Saya : Cara tempahan ...bla..bla

2 jam kemudian...

Pelanggan : Saya dah bank in ke akaun

Saya : Terima kasih. Saya akan pos..InsyaAllah 1-2 hari akan sampai

Nak Tahu Cara Buat Duit Dengan Apa Yang Ada? KLIK DISINI

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Takkan baca je..Komen la sikit..:)

Note: only a member of this blog may post a comment.

Contact Form

Name

Email *

Message *