Wednesday 26 September 2012

Banyak Fan & Like = Banyak $ Duit

Assalam,

Apa khabar semua? Betul ke anda nak buat duit di internet ni? Dah baca post saya Teknik Buat Duit banyak dengan Fan page ker? Kalau belum bacalah dulu yer. Saya ada kongsikan teknik yang anda boleh gunakan untuk buat duit. Tapi kalau tahu teknik saja tak cukup. Anda mesti pastikan like Fan Page anda banyak, baru boleh mula buat duit. Macam-macam cara yang anda boleh lakukan untuk tingkatkan like. Tapi, ada satu teknik yang satu ni memang best sebab ia seolah-olah automatik. Kenapa saya cakap automatik pulak. Sebabnya like anda tu boleh meningkat dengan banyak sampai tak terkawal.


farmville


Sebenarnya semuanya menggunakan kuasa applikasi. Applikasi tu apa? Pernah main permainan  Farmville di Facebook? Ataupun menerima jemputan dari friend untuk main game tu. Itulah sebenarnya aplikasi. Biasanya bila main game, kita jadi leka. Tahu tak bahawa pembuat aplikasi Farmville telah kaut untung berjuta-juta dengan hanya membuat aplikasi berbentuk games sahaja. Anda pun tak sedar macam mana duit dijana daripada permainan percuma ni. Sebenarnya duit di jana melalui keseronokan kita bermain, secara halus anda diminta membayar untuk teruskan main ke level seterusnya ,kalau dah seronok bayar duit pun tak sedar.

Tapi nak buat applikasi tu bukan perkara yang mudah kalau tak ada asas teknikal. Jadi, rakan saya  saudara Affendi Hussain telah memudahkan tugas anda kerana beliau telah bangunkan sendiri skrip applikasi. Skrip aplikasi ini sebenarnya dalam bentuk yang boleh menghiburkan fan anda supaya anda boleh dapat banyak like. Aplikasi ini sangat mudah dipasang di Fan Page anda. Sebab itulah saya amat syorkan anda untuk dapatkan skrip aplikasi Viral Samurai X tersebut kerana ianya akan membantu untuk meningkatkan like di fanpage. Anda kena ingat bahawa Fan = $ . Semakin banyak fan &like anda, makin mudah anda buat duit. Tengok contoh applikasi mudah di bawah ini.

aplikasi facebook
sumber: azrilworld.co.cc

aplikasi facebook
sumber:ceritawan.com

Jika dulu nak dapatkan like cukup menyeksakan, perlu keluarkan kos yang banyak. Sampai terpaksa keluar duit buat iklan di FB Ads. Tapi dengan skrip aplikasi Viral Samurai X anda boleh dapatkan like yang banyak dalam masa yang singkat dengan mudah. Skrip ini disediakan oleh pakar dalam bidang Facebook ini, Beliau telah menjana pendapatan 5 angka dengan menggunakan Facebook. Beliau ada kongsikan kisah beliau di Viralsamuraix.com

No comments:

Post a Comment

Takkan baca je..Komen la sikit..:)

Note: only a member of this blog may post a comment.

Contact Form

Name

Email *

Message *