Sunday 25 November 2012

Cara dan Teknik Buat Duit USD Dengan Fiverr

Cara dan Teknik Buat Duit USD Dengan Fiverr

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera,

Sebenarnya kalau anda pandai cari peluang, banyak cara dan teknik untuk buat duit di internet. Yang penting kena rajin. Kalau malas usaha, sekadar tunggu peluang datang susah la anda nak berjaya. ok.. Hari ni saya nak kongsikan Cara dan Teknik Buat Duit USD dengan Fiverr. Sebelum anda bemula, anda perlu kenal dulu dengan Fiverr.


Apa Itu Fiverr?

Fiverr merupakan sebuah laman web yang sediakan tempat kepada anda untuk menawarkan servis/perkhidmatan, menjual produk atau apa saja dengan harga 5 US Dollar sahaja.

Di Fiverr cuma ada 2 kategori pengguna iaitu :

i.          Penjual – menawarkan pelbagai produk dan servis/perkhidmatan
ii.         Pembeli produk atau servis/perkhidmatan

Jika anda nak buat duit di Fiverr, anda mestilah menjadi penjual dengan menawarkan sebarang bentuk produk, servis/perkhidmatan atau kerja mudah dengan harga tetap 5 US Dollar sahaja. Saya pasti anda mesti ada kemahiran unik yang boleh anda boleh tawarkan di Fiverr. Berdasarkan pemerhatian saya, antara servis/perkhidmatan yang mendapat permintaan tinggi di laman Fiverr adalah seperti perkhidmatan iklan, kemahiran grafik, programming, penulisan artikel, servis SEO, pemasaran sosial dan lain-lain lagi servis/perkhidmatan.

Bagaimana Nak Mula

Untuk bermula anda hanya perlu daftar akaun di laman Fiverr. Pendaftaran pun percuma sahaja. Yang penting baca terma dan syarat yang ditetapkan oleh pihak Fiverr. Selalunya tak ada syarat yang susah pun.

Harga untuk produk atau servis/perkhidmatan adalah pada harga 5 USD sahaja. Tapi jumlah bersih yang anda akan dapat untuk setiap order yang siap dan dihantar pada pelanggan cuma 4 USD. Pihak Fiverr  mengenakan caj 1 USD bagi setiap transaksi jualan berjaya. Anda mesti ada akaun Paypal bagi urusan jual-beli di laman Fiverr. Daftar akaun Paypal di sini https://www.paypal.com . Pendaftaran akaun Paypal juga percuma.


Jana Duit Di Fiverr

Untuk lebih memahami bagaimana Fiverr berfungsi, anda boleh terokai apa yang ada di laman Fiverr. Sudah  ramai IM yang berjaya menjana pendapatan di laman Fiverr dengan menyediakan servis/perkhidmatan yang ringkas dan mudah. Kalau anda pandai mengambil peluang, inilah lubuk duit USD. Baru-baru ini saya ada kongsikan teknik trafik 45k UV sebulan. Servis trafik adalah antara servis yang banyak dicari di Fiverr. Mungkin anda boleh cuba tawarkan servis ini Fiverr. 

fiverr traffic
Tapi jika anda masih ragu-ragu dan buntu nak buat servis apa kat Fiverr saya cadangkan anda download tips PERCUMA teknik mudah dan pantas jana wang USD di Fiverr

Saya rasa anda tak ada masalah untuk memahami langkah demi langkah yang ditunjukkan dalam Teknik Sifir Fiverr ini kerana mudah difahami. Teknik dan penulisan yang disampaikan oleh saudara Idil Ikhwan yang lengkap dengan screen shot sudah cukup untuk bagi sesiapapun faham walaupun anda adalah seorang newbie!
Panduan ini sangat-sangat berguna kepada sesiapa yang nak buat duit USD di Fiverr. Didalam panduan ini ditunjukkan kaedah mencari hot niches dalam fiverr, cara nak buat gigs posting yang terbaik dan strategi untuk buat duit. Cuma tengok testimoni mereka yang berjaya dengan teknik ini


Tak rugi kalau anda dapatkan ebook ini sebab ada jaminan pulangan wang . Sesiapa yang berminat sila klik banner di bawah ini.

sifir fiverr


Update: ada testimoni tambahan di dalam ruangan komen



 

2 comments:

  1. sifirfiverr.blogspot.com
    Alhamdullilah..dah pun berjaya widthdrawn hasil pertama ke paypal melalui teknik sifir fiverr ini.

    ReplyDelete
  2. tahniah centrinads diatas kejayaan anda. nampaknya teknik ni memang betul berhasil kepada yang rajin berusaha...

    ReplyDelete

Takkan baca je..Komen la sikit..:)

Note: only a member of this blog may post a comment.

Contact Form

Name

Email *

Message *