Friday 28 December 2012

Review : 9 Formula Pantas Seru Rezeki

Bismillahirrahmanirrahim..

Assalammualaikum dan Salam sejahtera,

Alhamdulillah syukur kepada Allah kerana memberikan kepada saya kelapangan dan idea untuk menulis review tentang ebook yang saya baru beli bertajuk "9 Formula Pantas Seru Rezeki". Ini bukan formula khurafat, tapi formula untuk hidup lebih berkat. 

Sebenarnya, saya terjumpa laman web ini secara tak sengaja. Selepas membaca maklumat di laman web, saya berminat nak beli ebook ini. Tanpa membuang masa saya terus membuat bayaran. 

Ebook ini setebal 23 muka surat. Ditulis oleh seorang pelajar SEPENUH MASA yang berminat dalam bidang penulisan. Beliau berpengalaman menulis artikel di beberapa laman web. Gaya bahasa yag digunakan juga mudah difahami oleh sesiapa pun. Tiada penulisan yang meleret-leret. Setiap isi disampaikan dengan baik disertakan dengan contoh agar pembaca dapat memahami mesej yang hendak disampaikan. 

Ebook ini dihuraikan dalam 9 bab. Berikut adalah senarai bab

1. Susuk Jernihkan Aliran Rezeki
2. Sistem Ghaibkan Hutang
3. Jampi Seru Rezeki Ghaib
4. Jamu Rapuhkan Masalah
5. Ikhtiar Bina Produktiviti
6. Kunci Lingkupkan Bisikan Nakal
7. Picu Pembuka Rezeki
8. Benih Lapangkan Rezeki
9. Akses Mujarabkan Ilmu Kerezekian 

Walaupun tajuk yang digunakan dalam ebook ini agak konterversi seperti susuk, jampi, jamu, rezeki ghaib dan lain-lain. Selepas baca setiap bab, baru saya tahu kenapa penulis letak tajuk begitu. 

Keseluruhan ebook ini menceritakan tentang bagaimana nak menambahkan rezeki dengan Formula Pantas. Formula ini memang ramai dah tahu. Saya pun sebenarnya dah amalkan formula dalam bab 1. Cuma selepas baca ebook ini saya rasa nak buat lebih lagi. Bab 2 pula berkaitan dengan bab 1 tapi teknik ini saya belum cuba. Selepas ini saya akan terus buat. Baru saya tahu rupanya bab 3 ini ada kaitan dengan rezeki. Amalan yang dibuat setiap hari. Bab 4 ini memang berat betul nak buat. Tapi saya akan cuba mulakan. Bab 5 pula InsyaAllah saya berazam nak amalkan. Bab 6 berkaitan kekuatan jati diri seseorang. Sebab semua orang akan lihat bukti dahulu baru nak percaya. Bab 7 pula setiap hari ada di TV rasanya. Bab 8 pula tentang tahap kesyukuran kita. Manakala Bab 9 pula, semua orang wajib buat. Tanpa insan ini kita tidak akan dapat melihat dunia. 

Bonus- Pembeli Ebook akan dijemput sertai Group khas. Saya dah sertai grup ini. Banyak perkongsian menarik daripada ahli-ahli grup yang membuka minda saya.

Kesimpulan

Jika anda nak selama ini rasa resah dan gelisah bila tak ada duit, saya sarankan anda dapatkan Ebook ini. Tapi apa apa pun, sebagai hamba Allah kita hendaklah berserah pada-Nya. Begitulah ulasan saya tentang ebook 9 Formula Pantas Seru Rezeki.


Jika anda berminat boleh dapatkan dengan klik link bawah ini:  

9 Formula Pantas Seru Rezeki


P/s: Tapi jika anda berminat nak dapatkan Ebook ini secara PERCUMA saya syorkan anda baca di sini: Rahsia Minda. Pergi ke bawah header > 7 Rahsia Terlarang

1 comment:

  1. PELUANG PERINTIS 2013 >>> RAHSIA TERBONGKAR !!!

    LAYARI >>> http://www.brainbox80.blogspot.com/

    ReplyDelete

Takkan baca je..Komen la sikit..:)

Note: only a member of this blog may post a comment.

Contact Form

Name

Email *

Message *