Friday 12 July 2013

Komisen ke 10 Dari Jomniaga.com

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera

Hari ini saya nak kongsi tentang komisen ke 10 yang saya terima dari JomNiaga.com. Mungkin satu kebetulan pula komisen yang ke 10 ini saya terima pada 10 July 2013. Jumlah komisen kali ini masih lagi 3 angka. Setakat ini belum pernah dapat komisen 4 angka dari JomNiaga.com. InsyaAllah sedang berusaha kearah itu. 

Komisen ke 10 JomNiaga.com

Sekarang ini saya masih menimba ilmu untuk menjadi top affiliate yang dapat jana komisen 4-5 angka. Suka saya tekankan disini bahawa bukan semua ilmu boleh diperolehi dengan PERCUMA. Saya juga perlu melabur sedikit wang untuk menuntut ilmu. Setakat ni saya dah membeli beberapa ebook. Jika anda berminat dengan affiliate saya sangat sarankan anda dapatkan Kursus Affiliate. Memang banyak ebook tentang affiliate di pasaran. Cuma saya suka dengan Kursus Affiliate ni adalah kerana panduan ini adalah rujukan lengkap untuk memulakan langkah buat duit dengan affiliate. Segala-galanya ada dalam panduan dalam bentuk video tersebut. Lagi satu, ebook ini masih mendapat sambutan walaupun dijual sejak tahun 2010 lagi. Yang penting kena ambil tindakan. Kalau beli ebook tapi tak ambil tindakan, memang tak akan berkesan. 

Jumpa lagi!

2 comments:

  1. Satu perkongsian yang baik untuk menjana duit dgn blog. Semoga segala apa yang bro..saranankan boleh memberi kebaikan kepada semua pihak.

    ReplyDelete
  2. Terima kasih bro Kamil Salleh. Saya pun harap begitu..semoga bermanfaat

    ReplyDelete

Takkan baca je..Komen la sikit..:)

Note: only a member of this blog may post a comment.

Contact Form

Name

Email *

Message *