Thursday 28 November 2013

Komisen ke-2 daripada Ashadee.com

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera,

Rupanya dah lama saya tak update blog ini. Walaupun lama tak update, Alhamdulilah tetap ada juga pelawat yang sudi masuk ke blog saya. Tapi xda la sampai 1000uv sehari. Purata UV blog ni dalam 82 je sehari. Itu tak penting, yang paling penting ada manfaat yang pelawat saya dapat daripada blog ini.

Hari ni saya nak kongsikan dengan rakan semua, Alhamdulillah saya dah dapat komisen ke 2 daripada Ashadee.com (dahulunya JomNiaga.com). Sebenarnya, sepatutnya ini bayaran ketiga. Tapi, sebab 2 minggu lepas komisen yang saya terima kurang daripada RM50. Jadi,  tak dapat la komisen 2 minggu lepas. Tapi, apa-apa pun memang best buat duit dengan affiliate.


komisen ke 2 ashadee.com



Jadi, kepada sesiapa yang berminat nak belajar buat duit online, mari saya kongsikan website yang menjadi panduan ramai orang..klik sini --> Teknik Komisen

6 comments:

  1. Satu info yang sangat menarik.Tahniah..kepada anda-anda yg mencari kerja dari rumah untuk tambah duit gaji anda,atau mungkin lebih lumayan dari gaji anda,silakan layari web berikut dan sertailah komuniti kami..Ini bukan jual reload tau..
    www.bisnesprepaid.com/ray83

    ReplyDelete
  2. bayaran berdasarkan uv erk? ker per klik iklan?

    ReplyDelete
  3. Cocok sekali untuk kerjaan sampingan dirumah sambil online.. terimakasih infonya.
    Paket belajar psikotest gratis full

    ReplyDelete
  4. @Rayner: Terima kasih sudi komen di blog saya.

    @Yumida: Maaf lambat balas, bayaran berdasarkan Jualan. Pay Per Sale. Setiap kali ada jualan baru dapat komisen. Komisen terkumpul dibayar 2 minggu sekali. Harap membantu

    @donapc: makasih

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Takkan baca je..Komen la sikit..:)

Note: only a member of this blog may post a comment.

Contact Form

Name

Email *

Message *