Sunday 9 February 2014

Komisen Affiliate Februari 2014 - Part 1

Assalammualaikum dan salam sejahtera,

Tanpa disangka, hari khamis lepas saya terima komisen daripada tuan Amirul Hafiz untuk produk Seni Pemasaran FB. Sebenarnya dah lama saya tak promosikan produk ini secara aktif. Seingat saya, saya cuma buat artikel di blog sahaja. 


Alhamdulillah rezeki daripada Allah. Saya masih terima komisen. Mungkin pada sesetengah orang, RM50 ni tak banyak mana. tapi bagi saya walau RM0.50 sekalipun, saya tetap beryukur. Inilah contoh sumber income pasif daripada blog yang membuatkan saya bersemangat untuk menulis lagi. 

Sebelum tu, hari selasa saya ada terima komisen daripada tuan azman hadi untuk produk Ninjutsu Special Teknik. Produk ini sebenarnya telah banyak mengajar saya tentang cara-cara pemasaran di facebook tanpa kos iaitu tanpa menggunakan FB ads. Saya berjaya buat duit di facebook dan menambah ramai kenalan gara-gara ebook ini. 



Sebelum ini, saya memang tak yakin nak menjual di facebook sebab bila saya update status ataupun promosikan sesuatu tak ada respon pun. Tetapi, selepas menggunakan produk ini, saya berjaya hasilkan jualan melalui FB profile. 

Malangnya, tuan azman hadi akan menutup terus jualan produk ini pada esok 10 February 2014. 

Pada hari sabtu pula, dapat komisen daripada tuan Mohamad Sabree Hussin untuk produk Panduan Dominasi FB Group V3. Produk ini saya combine dengan teknik ninja. Panduan ini benar-benar telah membuka minda saya tentang pemasaran di FB Group. Rupanya, selama ini saya benar-benar belum memahami teknik pemasaran FB group. 


Selepas membaca ebook ini, saya pun mengatur strategi untuk mengikuti segala langkah-langkah yang ditunjukkan. Saya suka dengan ebook ni sebab selain daripada teknik pemasaran FB group, anda juga belajar bagaimana hasilkan minisite menggunakan blog percuma dan juga belajar tentang autoresponder yang juga percuma. 

Memang tak rugi saya dapatkan produk ini. Harga pun sangat berpatutan. Bagi anda yang baru nak belajar tentang pemasaran online, saya sangat syorkan produk >>Panduan Dominasi FB Group V3 

Jumlah komisen terkumpul adalah = RM50+RM60+RM7 =RM117

Alhamdulillah, saya dah berjaya jana komisen 3 angka :) 

P/S: Bagaimana nak kuasai psikologi pelanggan agar mereka berkata saya nak beli, semuanya ada dalam 100 rahsia psikologi pelanggan   
   

No comments:

Post a Comment

Takkan baca je..Komen la sikit..:)

Note: only a member of this blog may post a comment.

Contact Form

Name

Email *

Message *