Tuesday 17 June 2014

Komisen ke 10 daripada Ashadee.com

Ini adalah komisen ke 10 daripada Ashadee. Ada kenaikan sedikit berbanding komisen ke 9 yang lepas. 

Komisen ke 10 Ashadee
Tapi sejak Ashadee buat perubahan kepada sistemnya baru-baru ni, macam susah pulak nak dapat komisen. Mungkin sebab link tak sempat diubah ataupun broken link. 

Sabar je lah...nak kena check semua link satu per satu. Memang ambik banyak masa laa kan

Kebanyakan komisen Ashadee.com saya sebelum ni datangnya daripada blog. Saya suka guna blog sebab selalu dikejutkan oleh komisen yang tak dijangka. 

Tapi nak promosi guna blog kena ada caranya. Tak boleh main hentam jer. 

Saya gunakan teknik SEO. Kelebihan gunakan teknik SEO adalah anda tak perlu susah payah paksa orang beli. Selalunya mereka akan buat carian di enjin carian seperti google, yahoo, bing dan lain-lain tu. Bila blog anda mesra SEO, enjin carian akan menempatkan blog anda di muka pertama. Jadi, bila mereka baca maklumat di blog anda dan dapati produk yang anda promosikan boleh selesaikan masalah mereka, mereka akan membeli. Bila ada pembelian, anda dapat komisen. Memang tak RUGI belajar teknik pemasaran SEO

Jika anda pun minat nak belajar ilmu SEO ni, saya syorkan belajar daripada pakar. Saya panggil dia pakar sebab kat blog dia asyik-asyik cerita komisen masyukk je. Jeles je tengok.. Mari lihat apa yang hebat sangat dengan mamat sorang ni DISINI

P.S - Peluang Belajar Affiliate PERCUMA 

No comments:

Post a Comment

Takkan baca je..Komen la sikit..:)

Note: only a member of this blog may post a comment.

Contact Form

Name

Email *

Message *