Thursday 7 February 2013

Komisen Ke 5 Dari SeminarMudah.my

Alhamdulillah..saya masih menerima komisen daripada Tuan Umar Taib. Kepada sesiapa yang masih belum mengenali beliau, saya sarankan anda baca dulu website seminarmudah.my ini terlebih dahulu. Saya ingin memetik kata orang tua dulu iaitu "tak kenal maka tak cinta". Opps..jangan silap faham pula ... saya tak suruh anda bercinta dengan dia ya..maksud saya ialah bila kita dah kenal baru la senang nak percaya.. 

Komisen 5 PPL Buat Duit Dengan Mudah.my



Saya dah lama mempromosikan Pay Per Lead Tuan Umar ni. Seingat saya, sejak bulan Jun 2012 lagi. Tuan Umar juga tidak pernah lambat membayar komisen. Setiap bulan saya dapat komisen. Kepada sesiapa yang berminat nak sertai affiliate carilah penganjur yang mempunyai rekod bayaran yang baik. Sebab saya dapati, ada juga kes yang penganjur tak bayar komisen kepada agen affiliate. Saya sendiri pun terkena juga. Tuan Umar ini kira pakar dalam jualan di Mudah.my. Sesiapa yang nak belajar berniaga di Mudah.my dialah orangnya...


No comments:

Post a Comment

Takkan baca je..Komen la sikit..:)

Note: only a member of this blog may post a comment.

Contact Form

Name

Email *

Message *