Sunday 19 May 2013

Komisen ke 5 Taukekosmetik.com

Alhamdulillah saya dah terima komisen ke 5 daripada Taukekosmetik.com. Untuk makluman, saya dah sertai program ini sejak tahun 2012 lagi. Jumlah komisen terkumpul adalah sebanyak RM256. Ini adalah bukti komisen yang baru diterima.


komisen_ke_5_taukekosmetik

Tugas anda cuma promote link affiliate anda kepada prospek yang berminat. Bila ada prospek daftar nama dan email di laman web taukekosmetik.com, anda dapat komisen. Prospek tak akan rugi apa-apa sebab tiada bayaran akan dikenakan dan yang paling penting mereka akan dapat Laporan PERCUMA tentang bisnes kosmetik

Tips promosi-
Setakat ini saya gunakan teknik pemasaran blog sahaja. Saya syorkan buat review tentang laporan PERCUMA yang diberikan. Beritahu apa faedah yang prospek akan dapat. Selain daripada itu, anda juga boleh letakkan banner yang disediakan di bahagian bawah header ataupun side bar blog anda. Untuk side bar, saya cadangkan guna banner size 250 x 250 pixel. Jika anda masih belum faham lagi apa itu Affiliate, saya cadangkan panduan ini:  KursusAffiliate





6 comments:

  1. Terbelog; rasanya boleh daftar lg. Cer download dulu laporan PERCUMA. Ada diberikan cara nak daftar.

    tq

    ReplyDelete
  2. very informative! Thanks a lot!

    All websites templates at All website Tools

    ReplyDelete
  3. CARA BUAT DUIT TANPA MODAL
    KLIK DISINI:
    http://Visitors2Cash.com/ref.php?refId=154142

    ReplyDelete

Takkan baca je..Komen la sikit..:)

Note: only a member of this blog may post a comment.

Contact Form

Name

Email *

Message *