Thursday 3 October 2013

Komisen ke 16 dari JomNiaga.com

Assalam,

Alhamdulillah...Bayaran Komisen ke 16 dari JomNiaga dah selamat masuk ke akaun. 



Memang seronok sertai Affiliate JomNiaga ni. Setiap 2 minggu, JomNiaga akan bayar komisen yang terkumpul mengikut tahap bayaran minimum yang anda sendiri telah tetapkan. Nak cepat dapat komisen, set RM20 je. Yang penting ada jualan yang terhasil. Usahakan untuk membuat jualan. Sebab masih ada yang tak faham macam mana nak dapat komisen dengan JomNiaga ni. 

JomNiaga ni bukan macam 8share dan Nuffnang. Tak perlu minta rakan klik banyak-banyak pada link. Memang tak ada hasil. Buat Duit Dengan JomNiaga ni memerlukan anda memahirkan diri dengan ilmu membuat Jualan. 

Sebelum anda berjaya membuat jualan, anda perlu kenal pasti dahulu masalah pembeli. Salah satu untuk mengetahui masalah pembeli adalah dengan membuat sedikit kaji selidik di Facebook. Cuba tanya soalan, apakah yang dihadapi oleh mereka. Contohnya seperti soalan dibawah ini  

masalah utama pelanggan


Hanya orang yang hadapi masalah sahaja yang akan bersungguh-sungguh mencari penyelesaian. Tugas anda memberikan cadangan untuk menyelesaikan masalah mereka. Terpulang kepada mereka untuk membeli ataupun tidak. Teknik pukau pelanggan ada tunjukkan cara memikat pelanggan untuk membeli dari anda.  

Saya juga telah terima komisen daripada Mr Boon Lee. Saya dapat RM12.00 ni tanpa perlu menjual apa-apa barang pun. Cuma kongsikan panduan PERCUMA kepada mereka yang betul-betul berminat sahaja. Jika anda juga berminat boleh baca post ini Panduan Memasang Facebook Page Tab

No comments:

Post a Comment

Takkan baca je..Komen la sikit..:)

Note: only a member of this blog may post a comment.

Contact Form

Name

Email *

Message *