Saturday 9 June 2012

Dapat Duit Dengan Facebook Tanpa Modal

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera

Alhamdulillah. Syukur kepada Allah kerana dapat bertemu lagi dengan hari Jumaat. Saya sangat suka dengan hari Jumaat kerana rezeki saya selalu murah. Hari ni saya dapat dua email daripada maybank2u. Saya dapat dua komisen daripada 2 program yang berbeza. Kalau anda selalu masuk ke blog kerja sambilan di rumah  ni tentu dah baca tentang post cari duit tanpa modal. Saya ada kongsi buat duit dengan PPL. Hari ini saya dapat komisen daripada pemasaranfb.com. Dapat la dalam RM2. Ini membuktikan bahawa anda memang boleh buat duit tanpa modal dengan program PPL ni. Walaupun amaun yang saya dapat tu sedikit tapi saya dah boleh menjana duit daripada blog saya ini. Seronok sungguh rasanya. Resipi untuk buat duit dengan PPL adalah

1. Download laporan percuma yang diberikan penganjur
2. Baca laporan. (supaya anda tahu apa yang ada dalam laporan tersebut)
3. Daftar sebagai agen affiliate
4. Kongsikan dengan rakan-rakan melalui iklan percuma, iklan di facebook, twitter, blog sendiri dan lain-lain 100 cara promosi disini 


ini adalah bukti RM2 tu.

3 comments:

  1. selalunya nk sertai affiliate ni percuma jer. tapi byk program yg dah salah guna affiliate ni.yg saya jumpa selalunya kena byr dulu baru boleh jd agen affiliate. itu dah salah konsep. selalunya komisen affiliate tak ada lah sampai 10 level mcm MLM.

    ReplyDelete
  2. Cara dapat fuit free tanpa modal..cuma baca news jer..silakan klik link ini..tq ☺
    http://rank-news.com/p4273

    ReplyDelete

Takkan baca je..Komen la sikit..:)

Note: only a member of this blog may post a comment.

Contact Form

Name

Email *

Message *