Saturday 13 October 2012

Mengapa Jobdirumah?

Assalammualaikum dan Salam 1 Malaysia,

Jobdirumah semakin mendapat perhatian ramai sejak 2 menjak ni. Banyak juga pelawat yang datang ke blog saya mencari maklumat tentang jobdirumah ni. Jadi, bagi memudahkan mereka membuat pilihan  saya kongsikan 10 Sebab Sertai Jobdirumah



jurutaip sambilan




1. Bekerja Secara Fleksibel

Anda boleh buat kerja ikut masa anda sendiri. Nak buat waktu siang, tengah hari, petang, tengah malam, cuti hujung minggu. Anda yang tentukan masa anda sendiri. Tiada bos yang menunggu di belakang anda. Tiada Bos yang marah-marah bila tak siap tugasan. Ini boleh membuatkan anda rasa tenang bekerja secara fleksibel tanpa ada sebarang tekanan.

2. Lebih banyak masa

Anda boleh meluangkan lebih masa bersama keluarga tersayang anda. Kerana anda hanya bekerja di dalam rumah sahaja. Tak perlu berpanas dan berhujan.

data entry

3. Tak Perlu Jumpa Orang

Anda hanya perlu kerja dari depan PC ataupun laptop sahaja. Ini sangat sesuai buat individu yang tidak berapa gemar berjumpa dengan orang ramai,

4. Menambahkan Pendapatan Suri Rumah

Jobdirumah juga dapat membantu menambahkan pendapatan isi rumah bagi keluarga yang kurang berkemampuan. Di samping itu, ia dapat meringankan beban kewangan, kerana setiap pekerjaan yang lengkap akan diberi imbuhan atau upah yang tinggi.

kerja menaip




5. Sesuai untuk Pelajar

Jenis kerja yang ditawarkan juga sesuai buat pelajar di institusi awam dan swasta yang sedang menuntut. Saya rasa semua maklum bahawa yuran pengajian pun dah mahal sekarang ni. Banyak duit diperlukan untuk membeli buku dan peralatan belajar. Jobdirumah dapat membantu para pelajar menjana wang tambahan di mana saja untuk membiayai pengajian dan lain-lain perbelanjaan

6. Tak Perlu Keluar Rumah

Ini juga memberi kelebihan kepada golongan kurang upaya kerana mereka tak perlu bersusah payah mencari kenderaan untuk keluar bekerja. Cukup sekadar di depan PC dan sambungan internet. Ia juga sesuai buat suri rumah yang tidak mempunyai kenderaan sendiri tapi begitu bersungguh-sungguh ingin  membantu suami menambahkan pendapatan. Kini mereka boleh melakukannya hanya di rumah sambil menjaga anak. Secara tak langsung duit minyak pun jimat gak

7. Hati Gembira Fikiran Tenang

Sapa yang tak gembira apabila kerja yang telah disiapkan mendapat bayaran yang lumayan. Sudah tentu fikiran anda tidak lagi serabut. Bila hati dah gembira, fikiran pun tenang. Jobdirumah menawarkan kerja yang benar-benar wujud dari majikan. Buat seperti sesetengah program yang kononya bekerja sebagai jurutaip pengiklanan. Rupanya semuanya penipuan belaka


8. Kerja Senang dan Simple

Jika anda mengikuti sepenuhnya panduan dari jobdirumah ini, kerja yang di apply senang dan simple. Sesiapa pun boleh buat kerja dalam jobdirumah ini jika memahami bahasa Inggeris.

9. Tak Perlu Jual Barang

Ramai yang tak selesa bila menyertai sesuatu program yang mengkehendaki anda menjual barang. Bukan semua orang pandai menjual barang. Jobdirumah adalah tempat anda untuk anda membuat kerja. Bukan berniaga!

10. Bukan MLM

Saya dapati kebanyakan program di internet sekarang ini semuanya menggunakan sistem MLM. Produk kesihatan sangat sinonim dengan MLM. Jobdirumah bukan sistem MLM, piramid, Skim cepat kaya, duduk diam dapat duit dan sewaktu dengannya. Dan anda tak perlu cari orang atau downline pun.

Jika berminat sila klik link dibawah

>>>>>>SERTAI JOBDIRUMAH<<<<<

Mengenai Penulis

Abdul Halim Ismail seorang penulis blog separuh masa di http://rahsiaduitfree.blogspot.com dan mula menceburi dalam bisnes online sejak 2011

===============================================
*Nota : Anda dibenarkan untuk menyalin, menyebar dan meletakkan artikel ini di blog atau laman web anda selagi anda tidak mengubah isi kandungan artikel ini (termasuk pautan/link di dalamnya) dan keterangan mengenai Abdul Halim Ismail di atas tidak dibuang. Kalau anda tak mahu buat pun saya tak boleh paksa, hanya Allah sahaja tahu segalanya. Semoga anda mendapat manfaat daripada artikel ini. Hubungi Abdul Halim Ismail DISINI
================================================

59 comments:

  1. dya, cuba jangan tak cuba. email saya jika betul2 berminat yer.

    ReplyDelete
  2. salam.. sy cume nak tahu.. komisen yg awk dpt nie dr org yg join JDR nie under awk kan.. tapi bagaimana dgn tawaran kerja2 spt data entry,admin etc2 tu? awk ade x amik apa2 project atau asignment utk disiapkan? Maksud sy job offer tu la.. ataupun awk hya ambil komisen pendaftaran dr org yg daftar melalui awk? CUma nak tahu je..

    ReplyDelete
  3. @tengkorakz terima kasih bertanya soalan ini. Sebenarnya dengan sertai jobdirumah anda akan dapat peluang menjana pendapatan melalui kerja data entry dan juga komisen JDR. Terpulang kepada anda diri masing-masing dimana yang dia nak fokus. Jika nak buat kerja data entry.. fokus kepada kerja saja

    ReplyDelete
  4. dah tau lama job ni. tp still ragu2 sampai skang. bila tgk byk feeback positif, hati t'gerak mcm nak? ada juga kata scam benda2 ni? jadi better saya tanya awak terus sbb dah join kan. jd mcm mana kerja ni? datang dari mana?

    ReplyDelete
  5. @sarah, ya saya dah join lama dah jobdirumah ni. Jika anda berminat dengan kerja penulisan seperti penulis blog, menyediakan memasukan maklumat ke dalam pengkalan data, mengumpulkan maklumat, laporan, artikel, proposal, pengiklanan, penterjemahan, mereka bentuk grafik, pembangunan laman web dan lain - lain jobdirumah ni sesuai dengan anda. kerja datang dari seluruh dunia

    ReplyDelete
  6. @rosman; jika berminat sila klik link http://tinyurl.com/jobdrumah, tq

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  8. slm.duit yg kte dpt tu halal ke x

    ReplyDelete
  9. slm.duit yg kte dpt tu halal ke x

    ReplyDelete
  10. @Bubu-ucuk, Duit yang kita dapat tu hasil kerja yang kita buat. contoh kita dapat kerja copy daripada pdf ke word. Selepas siap kerja tu baru dapat duit. InsyaAllah halal.

    ReplyDelete
  11. @wan nor, saya tak pasti apa soalan yang nak ditanya tu. Tapi saya rasa wan nor nak tanya adakah saya dah join. Jawapannya ya.. saya dah join..

    ReplyDelete
  12. Saya dah join.. dah bayar.. tapi bole x bantu saya dlm memberi sedikit intro membuat kerja2 yg diberi? @ajidracullen

    ReplyDelete
  13. Saya xberapa faham. Tapi saya betul2 memerlukan wang bagi menampung perbelanjaan saya. Saya student.

    ReplyDelete
  14. macam mane sy nak join..
    boleh emel sy
    sitirohaida81@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Sy nk join...cmne sy nk strt ye...?

    ReplyDelete
  16. Sy nk join...cmne sy nk strt ye...?

    ReplyDelete
  17. saya pun teringin nak cuba

    ReplyDelete
  18. @Saimah, sila daftar di link ini : Jobdirumah(JDR), terima kasih

    ReplyDelete
  19. salam...saya dah join...harap jobdirumah dapat membimbing saya...terima kasih

    ReplyDelete
  20. @hairi, tahniah kerana sertai jobdirumah. Harap Tuan Hairi dapat baca panduan bertulis dan lihat video untuk keterangan lebih lanjut.

    ReplyDelete
  21. asslmkm , saya nk try ., ni email saya mf_pali@yahoo.com harap dpt bantu saya . :) saya student jer

    ReplyDelete
  22. saya nak join, boleh tlg sya ? sukaapple@yahoo.com

    ReplyDelete
  23. Mcm mana nk mula kne bayar ke..

    ReplyDelete
  24. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  25. ok...semua berminat....sapa yg dah join, takde komen ke...org yng berminat je dah ramai...org yg dah join komen takde lak...testimoni takde bende..

    ReplyDelete
  26. Sym,saya tak dapat nak paksa mereka yang dah join untuk beri testimoni di sini. Kalau nak baca testimoni sila ke website jobdirumah di bahagian testimoni: Klik testimoni

    Sekiranya sym merasa ragu-ragu dengan jobdirumah, saya cadangkan anda lawat semua blog yang dah join jobdirumah dan bertanya sendiri dengan mereka. Ada 31 blog termasuk blog saya di website jobdirumah tersebut.

    terima kasih

    ReplyDelete
  27. Mira zarif; Memang ada bayaran untuk sertai jobdirumah. Sebabnya, anda akan dapat panduan dalam bentuk video dan bertulis serta anda akan dapat senarai kerja setiap hari ke email anda.

    Tapi,kalau mahu percuma anda kena rajin cari sendiri kerja di website seperti odesk.com, freelancer.com, Elance.com..

    Harap dapat membantu

    ReplyDelete
  28. salam , betol ka benda ni ? saya nak daftar tapi takur terkena lagi .. setakat ini sampai bulan july ni , dah dapat berapa yaa .. ? kalau betul dibayar dan boleh dapat bayaran .. saya nak daftar .. untuk bantu keluarga saya ..
    selalu ke duit masuk ..
    kalau boleh reply di web ye
    saya perlukan .. skongan awk

    ReplyDelete
  29. @nil pina, jobdirumah memang betul. cuma perlu saya tekankan disini anda perlu kuasai bahasa Inggeris dengan baik kerana tawaran kerja adalah dari seluruh dunia. Bukan dari Malaysia.

    harap membantu

    ReplyDelete
  30. saya ingin mencuba tapi was-was skit la..
    mcm mana dgn payment tu ye..?? adakah duit akan masuk terus ke bank atau cara lain..??
    Saya ingin buat part time job sahaja..(hujung minggu)

    boleh bg detail mcm mana saya nak join program nie..?

    ReplyDelete
  31. @Kaito, payment selalunya akan dibuat ke akaun paypal. Jobdirumah ni boleh dibuat ikut keselesaan masa anda. nak buat hujung minggu pun boleh. Nak sertai boleh klik sini--> Jobdirumah(JDR)

    ReplyDelete
  32. Sy memang berminat & dh baca articles d jdr tp kita kena bayar pulak kat syarikat yg bg keja tu? Satu lg sy seseorg utk guide sy pd prmulaan.. sbb takut trtipu.. sbb dh byk kena tipu..

    ReplyDelete
  33. Dh lama ke en.abd halim joint jdr ni?

    ReplyDelete
  34. Sy nk cuba ni email sy - musy_rihn@yahoo.com...

    ReplyDelete
  35. Sy nk cuba ni email sy - musy_rihn@yahoo.com...

    ReplyDelete
  36. Dh lama ke en.abd halim joint jdr ni?

    ReplyDelete
  37. Mengenai Jobdirumah.com:
    jobdirumah.com merupakan penyedia khidmat latihan asas dan sumber pekerjaan alternatif pada yang berminat. Perkhidmatan yang disediakan adalah panduan dalam bentuk penerangan bertulis dan video tutorial tentang bagaimana, cara apa, dan di mana hendak mencari kerja di rumah dari sumber - sumber yang betul.

    Untuk kemudahan ahli, Jobdirumah.com akan menolong mencari kekosongan baru dan dihantar terus ke email setiap pagi secara percuma. Jika ada kerja yang ahli fikirkan sesuai dgn kemahiran, ahli boleh buat permohonan kepada majikan.

    Maklumat lanjut sila ke website di bawah:
    ==> http://www.jobdirumah.com/leovince

    ReplyDelete
  38. @nimus, saya dah join JDR sejak 2012 lagi..

    ReplyDelete
  39. Boleh sy tau bagaimana cara utk dapatkn komisen??Adakah dgn menulis blog or sebagainya?

    ReplyDelete
  40. @Misz Saiyidah, bila ada pembeli membeli panduan melalui link anda, anda dapat komisen. Tentang cara nak promosi pula boleh gunakan blog, emel. facebook. twitter dan sebagainya.. daftar sebagai agen disini daftar agenaffiliate

    ReplyDelete
  41. macam best jek.. kalau daftar affiliate dulu, boleh ke?.. email kat sy bleh? sheilamutalib@yahoo.com

    ReplyDelete
  42. @Sheila, klik link daftar agen seperti mana reply saya kepada Misz saiyidah

    ReplyDelete
  43. Kalau Org yg kte invite 2 juz klik link tp blm daftar, agen dpt kOmisyn x??

    ReplyDelete
  44. If the person that we're invite just registered as an agent, we got the comisyn or not?

    ReplyDelete
  45. @anon 17:54: kalau sekadar klik link saja, x dapat komisyen

    ReplyDelete
  46. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  47. Saya berminat.
    Blh saya tgk cth kerja data entry yg pernah encik terima.
    saya belum pernah buat kerja data entry.
    my email. Hannasoib@yahoo.com
    thank you.

    ReplyDelete
  48. Saya dah terkena dulu. Siap pergi interview bayar sampai rm200. Serik!!!! Tup tup company lesap, job takde modal pun lesap

    ReplyDelete
  49. Saya nak mau daftar kerja di rumah
    siapa tahu bisa join dengan bisnis travel saya
    makasih

    ReplyDelete
  50. Peluang cari duit Santai dari rumah. Pembayaran terus ke CIMB , MAYBANK , Public Bank Bank Nasional bila pendapatan cukup 50 USD
    Dengan berbekalkan laptop anda share dengan kawan-kawan je.
    Setiap sharing anda dapat Rm 100.00.
    Hari-hari duit masuk .

    ReplyDelete

Takkan baca je..Komen la sikit..:)

Note: only a member of this blog may post a comment.

Contact Form

Name

Email *

Message *