Thursday 29 November 2012

3 Blog Pilihan Terbaik

3 Blog Pilihan Terbaik | Assalammualaikum dan Salam Sejahtera.


3 blog pilihan terbaik


Malam tadi baru je masuk blog cik tom. Ada baca entry pasal blog ciktom tersenarai dalam 3 Blog Pilihan Terbaik. Jadi nak cuba-cuba nasib la dengan contest SEO anjuran bro Amirez. Cabaran Eyriqazz vs Denaihati saya tak join sebab takut nak cuba. Kali ni belasah aje la. Mana tau boleh pelajari ilmu baru cara nak tingkatkan SEO blogspot saya ni. 

3 Blog Pilihan Terbaik pada kedudukan pertama adalah Denaihati. Bagi saya bro Denaihati adalah seorang yang pemurah. Ada saja contest yang dianjurkan oleh beliau. Sebab tu la beliau gunakan tagline Hidup Untuk Memberi. Macam baru-baru ni ada contest iPhone 5 Gadget Impian. Saya tak ikut serta dalam contest ini. Sekadar support kawan-kawan aja.

Manakala di kedudukan Ke-2 pula adalah blog Ciktom. Saya tak ingat bila pertama kali saya masuk ke blog ciktom ni. Rasanya saya jumpa blog ciktom melalui google.com.my kot Tapi tak tau keyword apa la. Bagi saya ciktom ni sangat hebat dalam penulisan blog. Selalunya saya akan baca entry ciktom sampai habis. Tak jemu untuk membaca dan komen di blog ciktom ni. 

Blog Pilihan Ketiga saya adalah Saljuhumairah kerana beliau selalu share kata-kata hikmah di blog beliau. Blog ini saya kategorikan sebagai blog penyejuk hati. Sebab banyak pengajaran yang saya boleh dapat di blog saljuhumairah ni 

“Contest 3 Blog Pilihan Terbaik ini dianjurkan oleh Amirez (dot) com dan ditaja oleh ContengConteng, Nurqider, Muazfariz, Azri, Shaharil, Firdaus Latib, Saljuhumairah, Ladfe Amir, CitaReka, Yaa Designs, Aiman Aziz, Hadi Hanafee dan Impiana Guest House 

8 comments:

  1. visit me back pls...http://newsarrivals.blogspot.in/

    ReplyDelete
  2. singgah n folo sini

    www.gilamodified.com

    ReplyDelete
  3. Kunjungan perdana sob. salam kenal ya.

    ReplyDelete
  4. Bagus banget artikelnya ntar saya mampir keblog yang agan sebutkan diatas itu..

    ReplyDelete
  5. ditag : http://bielasesame-blogstreet97.blogspot.com/2012/11/2012-give-away-by-izzahlt-dan-ira-arina.html

    ReplyDelete
  6. singgah singgah la ke latkobis@gmail.com
    boleh kita sembang sembang 1001 topik

    ReplyDelete
  7. thanks pilih ciktom slh satu blog pilihan halim..ciktom minta izin quote masukkan dlm blog ye>> Tersenarai 3 Blog Pilihan Terbaik?

    ReplyDelete
  8. saya ok aje ciktom.. asalkan ciktom bahagia...

    ReplyDelete

Takkan baca je..Komen la sikit..:)

Note: only a member of this blog may post a comment.

Contact Form

Name

Email *

Message *