Tuesday 5 February 2013

Komisen Ke 3 Dari Taukekosmetik.com

Alhamdulillah..saya dah dapat komisen ke 3 daripada program Affiliate Pay Per Lead yang saya promosi kan sejak bulan September 2012 lagi. Terima kasih kepada Puan Suhaireen Jamalludin kerana telah membuat bayaran sebanyak RM26.50 pada 2 Februari 2013 yang lalu. Semoga bisnes puan bertambah maju hendaknya.

komisen-3-PPL-Taukekosmetik.com

Walaupun sesetengah orang mungkin berpandangan bahawa nilai yang saya dapat tu tak la sebesar mana pun. Tapi, saya tetap bersyukur kerana ini adalah hasil usaha saya sendiri. Saya sangat berpuas hati dengan kejayaan ini. Kalau dulu, saya tak pernah dapat walau satu sen pun. Tapi, kini saya sangat bersyukur dengan rezeki yang Allah berikan kepada saya.

Baca juga :

Komisen ke 2 Dari Taukekosmetik.com

Komisen Pertama Dari Taukekosmetik.com  

1 comment:

  1. CARA BUAT DUIT DENGAN MUDAH TANPA MENGGUNAKAN SEBARANG MODAL
    KLIK DISINI:
    http://Visitors2Cash.com/ref.php?refId=154142

    ReplyDelete

Takkan baca je..Komen la sikit..:)

Note: only a member of this blog may post a comment.

Contact Form

Name

Email *

Message *