Sunday 12 May 2013

Komisen Affiliate Panduanusahawan.com

Alhamdulillah..saya dah terima komisen daripada panduanusahawan.com

komisen panduanusahawan


Saya daftar affiliate ni pada 6 May 2013 yang lalu, dan terus share di blog ini pada hari yang sama. Sila rujuk sini : PPL Panduan Usahawan 

Hari ni 12 May 2013, saya dah dapat bayaran komisen.Terima kasih kepada Hjh Yatti Hj Latif diatas bayaran komisen ini. Semoga rezeki anda dimurahkan lagi  Saya juga ingin berterima kasih kerana rakan-rakan semua yang sudi download laporan PERCUMA tersebut. 

Bagi menghargai rakan-rakan semua, hari ini saya nak kongsikan satu tips bagaimana nak promosi affiliate di blog.

Selalunya untuk Affiliate PPL, saya syorkan download dahulu laporan PERCUMA yang diberikan. Kemudian baca dan fahamkan terlebih dahulu, apa yang ingin disampaikan oleh penulis. Selepas itu, cuba buat review berkenaan laporan tersebut.

Cuba reviewkan bahagian2 seperti ini.
-     Gaya penulisan
-     Isi kandungan
-     Faedah yang akan diperolehi

Saya harap post ini dapat memberi manfaat buat anda semua

wasalam


P/S- Sekiranya anda nak tahu lebih banyak lagi teknik-teknik untuk jana komisen affiliate, saya syorkan Mesin Komisen

2 comments:

  1. tahniah!! byk tue utk PPL...
    tgk ranking jomniaga pun hebat... :)

    ReplyDelete
  2. terima kasih ciktom!
    Alhamdulillah rezeki tahun 2013.
    Ada PPL terbaru..nantikan post esok

    tq

    ReplyDelete

Takkan baca je..Komen la sikit..:)

Note: only a member of this blog may post a comment.

Contact Form

Name

Email *

Message *