Tuesday 2 July 2013

3 Komisen Affiliate Dalam Satu Hari

Alhamdulillah saya dah terima komisen daripada 3 affiliates iaitu tipscoverletter.com, pagetabapps.com dan juga pakarsms.com. Tipscoverletter.com dan juga pagetabapps.com merupakan affiliate Pay Per Lead. Manakala pakarsms.com pula gabungan Pay Per Lead (PPL) dan juga Pay per Sale (PPS). Sila rujuk post cari duit tanpa modal untuk keterangan lanjut tentang PPL dan PPS ni. Kesemua affiliate ini saya mula promosikan pada bulan Mei 2013. 

Komisen PPL Tips Cover Letter


Komisen Page Tab Apss


komisen pakarsms


Kali ini saya menggunakan kaedah pemasaran blog, pemasaran SEO dan juga pemasaran emel. Untuk pemasaran blog, saya hanya buat post khas untuk mempromosikan affiliate ini. Ini adalah contoh artikel promosi saya iaitu Pay Per Lead Panduan Memasang Facebook Page Tab dan juga Pay Per Lead Terbaru Pakarsms.com. Manakala affiliate Tipscoverletter pula saya promosi di blog lain. Ternyata sambutan daripada follower blog saya sangat menggalakkan. Terima kasih kerana selalu memberi sokongan. 

Tidak dinafikan google juga membantu saya untuk dapat komisen. Bagaimana google bantu saya yer? Haa..melalui teknik pemasaran SEO lah. Bukan senang nak kuasai pemasaran SEO ni. Anda kena rajin cari  keyword (kata kunci) yang dicari oleh orang di google.com.my . Saya selalu gunakan google keywordtool. 

Manakala teknik pemasaran emel pula memerlukan anda mengumpul senarai emel. Bagaimana cara nak kumpul emel ye? Haa..saya tak mau simpan rahsia ni sorang-sorang. Saya akan kongsikan laporan PERCUMA yang disediakan oleh Tuan Ikhwan Fahmi. Sebenarnya, saya pun sedang buat apa yang dikongsikan dalam ebook tersebut. Nak tau rahsia saya...baca je la ebook 28 muka surat tersebut. Download Panduan Laman Mini

Untuk pengetahun anda, Pay Per Lead Facebook Page Tab masih lagi berlangsung kerana target penganjur  untuk 5000 leads masih belum tercapai lagi. Oleh itu, kepada anda yang berminat nak mencuba Pay Per Lead PageTabApps ni saya sarankan anda DOWNLOAD dahulu laporan PERCUMA http://pagetabapps.com

2 comments:

  1. Perhhh, memang terbaiklah Bro Halim. Awal-awal bulan lagi sudah ada rezeki yang masyuk. Tahniah.

    ReplyDelete
  2. Terima kasih bro Sharifdez.. Alhamdulillah rezeki dari Allah.

    ReplyDelete

Takkan baca je..Komen la sikit..:)

Note: only a member of this blog may post a comment.

Contact Form

Name

Email *

Message *