Saturday 20 July 2013

Komisen ke 2 Dari Produkinternet

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera

Alhamdulillah saya dah terima komisen ke 2 dari Tuan Ikhwan Fahmi untuk Pay per Lead Produk Internet


Dengan melanggan newsletter di Produk Internetanda akan menerima 15 siri email berkaitan perniagaan internet. Saya langgan newsletter ni sebab saya boleh dapat artikel percuma. Jadi, saya tak perlu susah-susah cari artikel lagi untuk dimuatkan dalam blog. Cuma, jangan la copy bulat-bulat. Ubah la sikit ayat tu. hehehe..saya ni kan suka yang PERCUMA je..Dah habis 15 email tu terpulang la nak teruskan ataupun unsubscribe je. Begitulah tips untuk mendapat idea menulis tentang perniagaan internet di blog anda.   

Baca juga 

Komisen pertama ProdukInternet.com

No comments:

Post a Comment

Takkan baca je..Komen la sikit..:)

Note: only a member of this blog may post a comment.

Contact Form

Name

Email *

Message *