Wednesday 13 February 2013

Alhamdulillah, Komisen KuasaInternet.com Dah Masuk

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera,

Cabaran PPL KuasaInternet.com adalah cabaran Pay Per Lead paling besar dan hebat pada penghujung tahun 2012. Hadiahnya juga sangat lumayan. Kalau nak tahu hadiahnya anda boleh rujuk post saya : Disini 

Walaubagaimanapun, akhirnya penganjur terpaksa menamatkan cabaran ini lebih awal kerana bermasalah dengan sistem autoresponder yang digunakan. Sistem Autoresponder yang Tuan Haszoor Muaidi gunakan telah mark emailnya sebagai spam. Ini mungkin kerana ada diantara agen-agen Affiliate kuasainternet terlampau ghairah nak hadiah yang ditawarkan sehingga menghantar email secara spam. Jika diikutkan cabaran tamat pada 11 Februari 2013. Namun, saya dapati program ini ada masalah selepas saya check lead saya tak bertambah walaupun banyak yang klik link saya. Pada mulanya, saya biarkan saja kerana ingatkan perkara ini normal sebab mungkin ramai yang tahu pasal program ini daripada agen lain. Tapi bila saya cari maklumat di facebook dan akhirnya dapat tahu program ini terpaksa dihentikan kerana terdapat unsur penipuan di kalangan agen. 

Alhamdulillah, setelah sekian lama menunggu, akhirnya pada 9 Februari 2013 Tuan Haszoor Muaidi telah hantar email kepada saya memaklumkan bahawa komisen saya sebanyak RM118 telah dibayar. Bila saya check di maybank2u, duit itu telah selamat masuk ke akaun saya. Syukur..

komisen kuasainternet.com


m2u kuasainternet
     

6 comments:

  1. Banyak 2 bro Halim. Komisyen PPL paling banyak saya pernah tengok. Tahniah.

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..rezeki dari Allah.Setakat ni, nilah komisen PPL saya paling tinggi..terima kasih sudi komen

    ReplyDelete
  3. Usahawan, perniaga itu adalah Fardhu Kifayah dan prosesnya mengamalkan sistem muamalat iaitu sistem memberi. Namun setiap usahawan wajib berlandaskan moral dan peraturan yang telah ditetapkan. Sesiapa sahaja akan pandang tinggi pada peniaga dan usahawan. Sentiasa berdoa dan bersedekah, insyaallah. Semoga segalanya dipermudahkan.

    Lagi Tip-tip Usahawan Kecil Malaysia 2013
    Kata Semangat dan Tip-tip Usahawan
    Usahawan Kecil Hati Bakal Muflis
    Tip-tip dari Najib untuk Usahawan Kecil
    Tip-tip Usahawan Kecil Internet

    ReplyDelete
  4. byk dpt tue utk ppl..tahniah!

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah rezeki dari Allah..Terima kasih ciktom..

    ReplyDelete
  6. ppl? benda tu? leh kasi tutor? hehe

    ReplyDelete

Takkan baca je..Komen la sikit..:)

Note: only a member of this blog may post a comment.

Contact Form

Name

Email *

Message *